Σκανδαλώδης φωτογραφική τροπολογία ομολογίας & “Ξεπλύματος” παρανομιών για τον ΕΟΠΠΕΠ από το Υπουργείο Παιδείας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

25/2/18

ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ «ΞΕΠΛΥΜΑΤΟΣ» ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΠΠΕΠ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε με ιδιαίτερη ανησυχία τα τεκταινόμενα στον ΕΟΠΠΕΠ, με αποκορύφωμα την υπογραφή παράτυπου Κανονισμού Λειτουργίας. Δυστυχώς, η τροπολογία που κατέθεσε προχθές η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τον ΕΟΠΠΕΠ αποτελεί κυνική ομολογία των παρανομιών στις οποίες έχει υποπέσει για τον Οργανισμό, τις οποίες όχι μόνο επιχειρεί να θεραπεύσει, αλλά τις καθαγιάζει!

Το Υπουργείο Παιδείας – και κατά κύριο λόγο ο αρμόδιος Υφυπουργός κ. Μπαξεβανάκης –επιχειρούν να νομιμοποιήσουν:

1. την έκδοση και υπογραφή Κανονισμού Λειτουργίας που περιέχει εργασιακά ζητήματα (άρα αποτελεί ταυτόχρονα Κανονισμό Εργασίας και χρειάζεται υπογραφή του συναρμόδιου Υπουργού) μόνο με υπογραφή του Υπουργού Παιδείας,
2. την προδήλως αντισυνταγματική και παράνομη νομιμοποίηση και μάλιστα με αναδρομικό χαρακτήρα σειράς παράνομων αποφάσεων του Οργανισμού.

Ο στόχος της τροπολογίας είναι ο ΕΟΠΠΕΠ να απαλλαγεί από το δημόσιο έλεγχο και να μεταβεί σε ένα απολυταρχικό καθεστώς αδιαφάνειας. Η ΓΣΕΕ, ως όφειλε, ζήτησε τη διενέργεια διαλόγου για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που αφορά έναν από τους πλέον κομβικούς θεσμούς της Πολιτείας για το χώρο της Παιδείας και της Εργασίας. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι το Υπουργείο Εργασίας ανταποκρίθηκε άμεσα ξεκινώντας τις διαδικασίες. Όμως στη συνέχεια ο διάλογος διεκόπη με ευθύνη του κ. Μπαξεβανάκη, ο οποίος αν και παλαιός συνδικαλιστής, επέβαλε τον αποκλεισμό εκπροσώπων των εργαζόμενων από τη διαβούλευση.

Η υπογραφή μιας τέτοιας τροπολογίας και μάλιστα από τις πολιτικές δυνάμεις που καταδίκαζαν απερίφραστα τις φωτογραφικές τακτοποιήσεις «ημετέρων» και το «ξέπλυμα» ανομιών μέσω νομοθετημάτων αποτελεί ένδειξη ακραίου καθεστωτικού παλαιοκομματισμού. Ζητούμε την άμεση απόσυρσή της για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Ετικέτες

Κοινοποίηση: